Ett plåster på armen, och en massa grejer att göra

Jag har nu tagit vaccinet. Känner mig ungefär som en helt ny människa. Nej, men det gjorde inte ont och jag har inga andra symtom, än så det känns mycket bra. På köpet känner jag även att jag gjort min plikt som medmänniska. Jag förstår inte hur de själviska människor som inte ska ta sprutan tänker. De skiter totalt i de barn under tre år som inte har möjlighet att ta eller på äggallergiska. Varför ska man bara för att man inte klarar av ett stick i armen låta de stackars människorna bli sjuka när man kan förhindra det? Jag har allfall gjort mitt och nu är det bara att hoppas på att vaccinet inte gör mig sjuk för det har jag inte riktigt tid med...
Ska nu gå och skriva hälsodagbok och skriva om all den motion som jag fick förra veckan, det kommer ta lång, lång tid eftersom att mitt höstlovet var det aktivaste i världshistorien... ;)
Tambien voy a escribir en mi diario de espanol porque tenemos que hacerlo cada día durante unas semanas. Es muuuuy divertido y claro tengo el tiempo para hacerlo. No puedo ser como mi profesora piensa, no solo tenemos el espanol en la escuela, tengo unas asignaturas más...
Abrazos L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0