La oscuridad

I ugnen väntar belöningen. Några logaritmer till kan du väl lösa ut. Nej, sätt dig vid teven och ta en välförtjänad paus. Eller nej, provet är på fredag- fokusera!! Kom på i söndags att det är dags för mig att verkligen ta tag i mitt liv. Efter en svenskainlämning, inte så viktig men ändå, lämnades in några veckor för sent för att jag bara skjutit upp det vecka efter vecka. Det blev vändpunkten. Nu ska jag ta hem böckerna direkt och få det undanstökat och SEDAN kan jag sova resten av tiden. Apropå sova, får inte vi ungdomar alldeles för lite sömn? Jo, det tycker jag definitivt. Vi är konstant trötta och man räknar minuterna tills lektionerna är slut så man slipper tänka. För vi orkar inte. Det är en mycket påfrestande känsla att inte orka, alla vill vi lära oss men vad händer om man är för trött? Usch, det måste bero på vädret och mörkret; idag var det mörkt redan vid kvart över fyra.
Nu ska jag leva mig in i världen på Seattle Grace Hospital, äta paj innehållande sommriga bär och längta bort till ljusare tider
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0