Love is all you need

Först, körslaget som inleddes av kåpklädda människor och dansare med stora hår. Avslutades med underbar gospelsång med ca 140 personer. Körsång är nog någon slags terapi tror jag. När jag stod där, mitt i den svajande massan av människor och omringad av människor jag tycker mycket om så kändes allt så bra. Varför kan man inte alltid få må så bra? Jag önskar att jag kunde alstra vissa känslor och kunna plocka fram de när jag vill. När allt känns mörkt och inget går som det ska, då skulle jag plocka fram gospelkänslan. Den kan gör en lycklig ända in i varenda lilla cell.
Sedan, mat och glass med mamma och pappa och sedan träffa Lisa och Linnéa en sväng hos Lisa och äta mangosorbet. Love actually spelades på tv:n och man blir försälskad varenda gång. Underbar film! Vad jag älskar mest är scenerna på slutet när alla olika människor träffas på flygplatsen. Kärleken där är något alldeles extra. Oj, så blödig jag är men det är så fint, verkligen.
Imorgon ska de pluggas, weei- jag känner mig pepp! Hälsodagbok, spanskadagbok, inlämning t. svenskan (som bara måste skickas in), matte och Beloved. Får nog också bli en paj av något slag kände jag nu, för att väga upp
Godnatt
L.
oj, han är så söt den lille killen
Måste nog säga att det är favoritscenen, den är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0