Att åldras

Påsklov. Hur kan det redan vara april? Det var ju julafton igår. Och vi började tvåan i förrgår. Och ettan i förra veckan. Jag fattar inte vad som händer med tiden längre jag har förlorat hela tidsbegreppet. Min älskade guddotter föddes ju också häromdagen och nu pratar hon och förstår allt och springer för fullt och fyller två i maj. Jag tror att jag håller på att bli gammal och det är en oerhört läskig och frustrerande känsla. Och idag när jag var i V-vik och provade kläder sa min mor till mig: "...du börjar ju få lite lår, Lina" och då blir man sådär glad med tanke på att man vet att man inte tränat ordentligt på länge och att man egentligen borde och då känner man att det där med att åldras det är ganska överskattat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0