Lov

Detta har hänt mig under de senaste dagarna.
Jag har:
  • tjänat pengar (jippi!)
  • gjort av med pengar (aj då)
  • ätit (överkonsumerat) påskmat
  • tömt godisskålarna
  • sovit
  • läst
  • lyssnat på härlig musik; Simon and Garunkels I am a rock går på repeat i stereon för tillfället
  • mått bra
  • mått mindre bra
  • gått promenader med vänner
  • druckit the
  • sett massa onödiga filmer för att man inte orkar ta sig för något annat
  • spelat piano
  • varit glad för att jag inte var en fisk i vårt akvarium
  • terrat grannen
En ganska ärlig summering av mitt lov, so far. Imorgon blir det lite mer jobb och på torsdag ska jag förhoppningsvis träffa mina fina vänner. Det här att man borde plugga och borde läsa någon tråkig bok innan lovet är slut det glömmer vi för tillfället...
Kramar
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0