Another one.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Hämtar någon, tycktes det när jag påbörjade min avfärd dra en

 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? En gitarr

 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv? En film, Erin Brockovich nånting.

 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 23.25 ja, jag har dålig tidsuppfattning. och jag önskar alltid att den inte är så mycket som den är.

 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Musik från Ane Brun ( i min dator hallå ?)

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Runt 19, jag gick till och från bilen.

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Min egen blogg.

 

 

8. Vad har du på dig? Svarta byxor och ett linne.

 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Nej, inte vad jag kan komma ihåg.

 

 

10. När skrattade du senast? För en halvtimme sedan till filmen jag såg.

 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Ingenting. Jo. ett guldur i en kedja.

 

12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja mycket konstigt.

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen? För att kallas utmaning. Ganska lame.

 

14. Vilken var den senaste film du såg? Innan Erin-filmen var det Life as we know it.

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? En resa till ett land där jag kan hjälpa människor med mina pengar.

 

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Äh, svåraste frågan. Här ska man skriva något insiktsfullt och bra. Jag tänker skriva: när min farmor dog var jag fem år gammal. Jag grät konstant i två dagar och kunde inte äta någonting. Det är mitt starkaste och tidigaste barndomsminne.

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Det skulle nog vara att ingen skulle få ha en förmögenhet på mer än 50-100 miljoner när man vet att det finns de som inte har rent vatten. Det är det sjukaste med den här världen att det sitter människor med miljardbelopp på banken och inte gör något vettigt med dem.

 

 

18. Tycker du om att dansa? Vem tycker inte om att dansa. Jag dansar konstant när jag är hemma själv.

 

 

19. George Bush? Vem orkar ha en egen åsikt om honom. Alla åsikter är redan tagna. Han är väl söt.

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Min pojke skulle heta william, ludwig, love eller edward. Flickan skulle heta alva, joy, esther, eller maja. Okej, det här kom jag på nu. Säkert kommer de nog heta någonting helt annat. Typ åke och freja.

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Skulle jag någonsin överväga att INTE göra det?

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen hem, här finns alla du älskar.

 

 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Som att jag bryr mig? Det finns många som skulle vara roligt att se vad de svarade. Typ vad skulle george bush svara på fråga 19 och vad skulle bill gates svara på fråga 15. Äh, nu är jag trött. Sov gott allesammans (fast det gör ni väl antagligen redan- jag önskar att jag gjorde det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0