Hello world.


Du heter: Lina

Smeknamn: Karin

Låt som när du är ledsen sörjer till: åh det är många men Tears in heaven med Eric Clapton är sorglig.

Beroende av: vänner och godis

Vad tror folk om dig: att jag har koll och ordning

Stämmer det: haha, jag känner nog ingen mer oordningsam eller har mindre koll.

Vad får du oftast komplimanger för: mitt leende

Vad säger du för att imponera på någon: ” visste du att min farfar byggde ronjaborgen när han var 85 år? Ha? Ha? ”

Hur imponerar man på dig: man är god och man vågar säga vad man tänker

Brukar du skratta för dig själv: ja alltid.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ” Vi kan komma förbi och hämta er. Och ja, det är okej. ☺” uhhh, spännande.

Var bor du: hemma

Trivs du där: hmm.

Äger du några converse: japp två stycken. par alltså

Sprit, cider, vin och öl: jah, vad är det med det?

Brukar du bli för full: nej då.

Är du allergisk mot något: det mesta.

Hur svarar du i mobilen: väldigt formellt. mina vänner gillar att påpeka det också. ofta :)

Antal timmar sömn inatt: åtta

Brukar du komma i tid: nej.

När mår du bra: när det jag gör känns värt.

När blev du fotad senast: nyss, älskade photo booth.

Hur känner du dig nu: konstig och rastlös

Vad tycker du om fötter: fina nyduschade, annars blä.

Vad saknar du: känslor man hade förr.

Hade du en bra kväll igår: jodå.

Favoritdryck på morgonen: pro-viva, aronia-nånting. Mums.

Rakar du benen: inte på vintern, sjukt ovärt.

När brukar du oftast gå och lägga dig: efter elva, innan tre

Är det okej att gråta: nej bara om man är under 12 år och tjej. Men hallå. Dah

När grät du senast: igår.

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja

Vad äter du helst när du ser på film: allt jag kommer åt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: hahaa. natt.

Oj det här var verkligen kul. Nu ska jag sova. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0