Dagens:

  • Roligaste:  -Det gick fort *Ja, det kom inget
  • Sötaste: Pianospelande & sjungande guddotter
  • Rörigaste: kören (ja, jag skyller på kören fast det kanske var jag som var trög)
  • Godaste: epok-baguette och hemgjord morotskaka
  • Fundering: varför är människor i Vimmerby, så "vimmerby"?
  • Låt: Here comes the sun- Beatles
  • Dummaste: vägar som är plogade ut i diket så att man kör bredvid vägen
  • Tröttaste: Jag, just nu, och på kören, och på engelskan och på svenskan och typ resten av dagen.



    But I'm always tired since I become a superhero at night.


    ( Ändring! )
  • Roligaste: jag, right now- jag är himla rolig!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Håller med om låten, here comes the sun! Så grymt skön!! :D

2010-02-18 @ 19:40:02
Postat av: lina

ja, men visst är den! Man blir lite hoppfull på något sätt när man hör den.. =)

2010-02-18 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0