Pluggar (nästan)

Den här helgen har hittills varit en riktig plugghelg och för att jag ska kunna unna mig några timmars sömn även följande vecka måste även den här dagen bli full av plugg och helst effektiv sådant också. Än så länge har jg inte riktigt kommit igång för dagen utan har istället tagit en långfrukost kollat lite Desperate Housewives på datorn och tränat lite med min nyfunna skivstång här hemma. Så bli inte förvånade om ni inte känner igen mig bakom alla musklerna nästa gång vi ses. Jag ska nämligen spela Herkules i vår lilla "presentaton" om Georg Stiernhelm- och vad gör man inte för laget, eller hur Fanny, jag hoppas att du också kommer gå in för det här med nakenheten? :) Och Alice ska vi dränka in i brunkräm m.m. Mohahah!
Jag har än så länge bara skrivit ut min hälsodagbok som varit klar länge men inte blivit inlämnad, så något vettigt har ajag ju gjort men frågan är bara om det räcker? Och sorgligt nog så tvivlar jag på det. Jag måste nog ta tag lite i studierna nu.
Så, hej så länge!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0