Happyface




Idag har jag varit i Linköping med Alice & Siri. Vi kom dit innnan affärerna öppnade så morgonpigga som vi är så vi satt drygt en timma på gräset och spelade kort och solade våra kroppar. När affärerna öppnade sattes pengarna i rullning direkt. Två dagar efter det att jag gått igenom min ekonomi och bestämt mig för att inte spendera så mycket. Min självbehärskning är inte den bästa. Känner mig allafall nöjd med mina inköp trots att de var aningenför många.


Kvällen tillbringar jag ensam hemma med lax, god sallad och snart troligen några chokladbollar. Har suttit ute på altanen i flera timmar och käkat och kollat på "hundtricket". Himla bra film, faktiskt. :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha nice bild!! :D

2010-06-07 @ 18:46:19
URL: http://cicciis.blogg.se/
Postat av: lina

Haha ja eller hur, äkta glädje! :)

2010-06-07 @ 20:11:16
Postat av: Linne

Haha jag blir så glad av den där bilden! Du är bra :)

2010-06-08 @ 19:46:08
URL: http://www.sealandville.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0