Intelligent, lina

En kväll kan gå så himla fort. Och just den här kvällen vet jag inte vad jag har gjort med egentligen fast klockan nu är 23.33 så har jag inte märkt när den börjar och just nu undra jag när den ska sluta. Eftersom att man är så dum att man börjar kolla på wallander-filmen som går såhär alldeles för sent på söndagkvällen så kommer jag ju vara nästintill död imorgon i skolan. Vad hände med att lägga sig före tio varje kväll? Och nu kan jag ju inte precis somna, usch vilken film alltså, Mastermind. Får väl lägga mig och läsa en stund så kanske jag kan somna, typ imorgon eller nåt förhoppningsvis.
Förövrigt hoppas jag lite att den här veckan kommer gå lika fort som den föregående då är den snart över. Och studiedagen på onsdag kanske kan hjälpa till den processen en aning. Två prov utöver detta men har faktiskt kunnat plugga lite i helgen så det känns nice. Nu ska jag läsa lite "Deluxe" och se om det är något att ha.

PS. Solen!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Linus. Boken ärrrrrrrr braaaaaaaaaa kan jag lova!

2010-03-08 @ 18:51:20
Postat av: lina

von linneus. Jah, då vet ja- gööööööööötttt!

2010-03-09 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0