Kladdis

Har gjort den godaste kladdkaka jag nånsin ätit ikväll och inte helt oväntat tog hela slut. Jag får helt enkelt börja mitt nya liv imorn. Planer för imorgon är eventuellt kör efter skolan, ut och springa med Tildis(bra början på mitt nya liv) och sedan kanske träffa Michelle en sväng. Så alltså lite fullspäckad fredagkväll och eftersom vi inte slutar förrän 16.00 så blir inte kvällen så himla lång. Lördag blir nog lite chilldag tror jag (dvs en jag-borde-plugga-men-det-är-ju-faktiskt-lördag-dag) och söndag måste det pluggas. Biologiprovet blev det ju lite flopp på men nu är det kemin som gäller! Det där med att komma ett futtigt poäng ifrån en gräns som man såååå gärna vill komma över är lite retligt. Jaja, min blogg beter sig fortfarande lite märkligt så det blir inga stycken eller nånting men det är inget att göra åt. På sovmorgonen imorn tänkte jag hinna med att söka lite sommarjobb. Lycka till säger jag bara om man är ute i såhär god tid. Suveränt, verkligen! Nej, jag är inte bitter. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0