En nystart

Jag är en sån människa som samlar på sig otroligt mycket grejer (skräp) med tanken att nån gång kommer den säkert att komma till nytta. Men grejen är att det är vid få tillfällen som jag verkligen använder mig av det jag samlar på mig. Jag är också en sån människa som ibland blir så otroligt trött på att det ligger saker överallt och som när jag väl sätter igång gör det på alla fronter samtidigt. Jag börjar plocka i en liten låda och tänker till en början nöja mig med det. Sedan hittar jag något i den lådan som leder mig till en annan liten låda och dominoefffekten är igång. Man hittar mycket gamla saker allafall när man rensar och tankarna flyger iväg till en tid som inte känns så himla länge sen egentligen. Barndomen, var tog du egentligen vägen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0