Gó morron!



Det här var verkligen en gó morron. Och den ska strax fortsätta med lite gó frukost här i min ensamhet. Idag gör mina skolböcker mig sällskap och jag ska försöka hålla mig till dem. Jag har nämligen varit lite smått lat på sistone och glömt lämna in lite grejer och sådär så idag är dagen då jag kommer ikapp med skolan igen!

Idag lever jag i mina nyinhandlade kläder som jag köpte igår när jag spenderade en halvdag i linköping tillsammans med min mor och min vän. Mycket trevlig dag och mycket spenderade pengar. Jag kanske visar dem sen här i bloggen och som den äkta modebloggaren jag är så kommer förmodligen alla ni som läser att springa och köpa dem direkt- soo Alliwannasayis-wannabeee...

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0