Pluggoutfit och fina trosor


Hola!
Ahora me voy a sentar para escribir en mi diario de espanol. Yo no he escrito nada durante una mes y en realidad necesitamos escribir cada día. Tengo que darlo a mi profesora de espanol en miercoles. Aah, ella me va a matar si no escribo...

Plus att jag tänkte börja plugga på historian trots att jag egentligen inte behöver det. Det känns alltid lite bättre då än när man verkligen måste. Fysikprovet som är på torsdag orkar jag dock inte ta tag i, men det är inte avgörande så jag orkar inte bry mig. Ungefär som med allt annat just nu. Men snart är det sommar. Åh, jag börjar verkligen känna att den är påväg.






Och en grej till!
GRATTIS TILL MIN FINA VÄN JOSS SOM FYLLER 18 IDAG!! 
ANVÄND DEM FLITIGT, SÅ BLIR NOG ALLA GLADA, ELLER OCKSÅ INTE ;)

ALL KÄRLEK TILL DIG <3


----OBS!----
----Bilden har censurerats----


Kram
L

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAH jag paxar henne till balen!

2010-05-24 @ 21:37:31
URL: http://riberth.blogg.se/
Postat av: lina

hahaaha, du- konkurrensen är hård! :P skriv upp dig på listan! ;)

2010-05-24 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0