Jag ger dig min morgon.

Jag lyssnar på musik för att lugna ner min överspeedade kropp och hjärna. Och då passar jag på att tänka över veckan. Jag inser att har så sjukt mycket att vara tacksam för. Och jag är tacksam. Verkligen. Tack. (vilken tur att han gick, han kunde ha förstört hela affären)
Jag är så tacksam för att mitt finaste gudbarn molly är så perfekt man bara kan vara och att du har så fina föräldrar och så många i din närhet som bryr sig galet mycket. Det känns varmt i mitt hjärta när jag tänker på alla saker jag ska lära dig när du växer upp och hur mycket jag älskar dig. Du är nu två och ett halvt och du gör livet så ljust med bara din närvaro. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0