SpeedarN!

Oj, hej nu köttar jag inlägg alltså. Det är så sjukt mycket i huvudet. Det enda jag säger nu är speed indeed. Sömnpiller någon? Apropå kötta. Jag har en svullen läpp. Grooooooosee. Typ som gult slem i ett provrör.
KÄNSLIGA TITTARE VARNAS!
(Skulle bli dörädd om jag mötte den här kvinnan i en mörk gränd. Hon ser sjukt psych ut. uuhh)
Nötknäpparn.
Oj. Hallå. Stimmigaste inlägget evaaar och det är inte ens slut än. Typ såhär har jag betett mig hela kvällen. Kanske inte skulle varit något problem om man inte ska verka lite seriös och informera om natur för föräldrar och elever Men sjukt kul har jag haft och ville inte att det skulle ta slut. Hej drömjobbet. He He He.
Kul med nior allafall. De tror de är så gamla och att man typ ska ha värsta respekten för de om de är killar och lite coola (enligt de själva). Men då är det roligaste att spinna loss med dem och driva lite. Lite söta pojkar var det allafall men sjukt små, 95:or alltså hur gammal känner man sig då... Gammal.
Hej svej.
(och till den som läst allt som står säger jag såhär: skaffa dig ett liv förtusan det här är ju inte ens värt att läsa.)
(och till den som bara tittar på bilden: hoppas ni kan sova ändå.)
(och till den som tycker jag är rolig: jag har en fansite på facebook. den har ännu inga medlemmar.)
(och till den som bara undrar: sömnbrist och matbrist gör mycket tokigt med människor.)
(och till mig själv: puss)

Kommentarer
Postat av: Alice

Men usch Aj! Blev den så stor, va sjukt och jobbigt. och förlåt..

2010-11-29 @ 19:51:32
Postat av: lina

haha, nej men det var ju absolut inte ert fel. men det ser sjukt läskigt ut allafall. äckligt är nog rätt ord. :P

2010-11-29 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0