Samsara

Å ena sidan vill jag bara hänge mig åt en uppgift fullt ut och bara skriva tills huvudet brinner och glömma allt annat. Å andra sidan vill jag bara skita i allt i skolan och dra till afrika och leva och göra gott. Helst av allt vill jag känna mig peppad i ett år till att plugga så jag kan få mina bra betyg och SEN göra allt det jag vill. Allt som livet egentligen handlar om. Allt det som räknas. Men vad gör man om motivationen är borta? Vart ska man vända sig? Jag är bara så trött på hela skolvärlden. Opepp, helt enkelt.



The circle of life

Kommentarer
Postat av: Zuzanna

asså, jag håller med typ i varenda ord!!

2010-09-21 @ 22:14:07
URL: http://sidecide.blogg.se/
Postat av: lina

haha, va kul! :D Då är man inte ensam att känna sig lite omotiverad.. känns skönt!

2010-09-21 @ 22:29:59
Postat av: lina

haha, va kul! :D Då är man inte ensam att känna sig lite omotiverad.. känns skönt!

2010-09-21 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0