Smile.

Overkligt. MEN SÅN SJUKLIG LÄTTNAD. Nu är det fasen jul :)

"SÅ HIMLA GÖTT MED KÖRKORT!!!!!! STORGILLAS!" Kunde jag skrivit på facebook om jag varit en av dem som gör sånt. Men jag orkar inte. Och varför ska folk veta det? Det är ju inte precis så att jag tänker skjutsa på dem lata människorna som inte orkar ta körkort själva :P he he he he he he. Det skulle i så fall vara för att varna de stackarna. Men äsch. Nu ställer jag in bilen för resten av vintern...


(som att jag ens hade en bil)
(som att jag ens hade ett garage)


Optimisten själv. Jojo. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Grattis!! och det där med lathet, lol. Jag har inte fått mitt körskortstillstånd än!

2010-12-21 @ 23:54:35
URL: http://sofiart.webblogg.se/
Postat av: lina

TAACK! hehe, äsch du får lita på att du har snälla kompisar som skjutsar dig ;)

2010-12-23 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback