Another Apple

Det har gått drygt tre år sen jag köpte en ny mobil. Idag har jag bestämt mig för att investera i en ny. I och med att min iPod la av häromdagen och min mobil inte fungerat som den ska på länge så kände jag att det var dags för en nytändning på den fronten. Så nu ska jag köpa en vit iPhone 3GS, lite sådär efter alla andra men jag antar att den är lika bra för det. Ska beställa den i veckan och hoppas på att få hem den inom kort. Så nu vet ni, det finns hopp om att jag kanske börjar svara på sms samma dag som jag fått dem. Förhoppningsvis i allafall.
Lina

Måste bara påpeka att detta var mitt hundrade inlägg. Det är ju helt fantastiskt, bra jobbat Lina!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0