Hej, jag skulle vilja beställa en plankstek utan planka!

Ikväll skulle vi ha städat hela huset men vi kom fram till att vi nog tar det imorgon istället. Sedan skulle vi bestämma vad vi skulle äta för mat och kom fram till att Sweet chili-restaurangen här nere har väldigt god mat så då ringde vi dit och beställde. Så nu blir det att äta en fläskfilé-planka fast eftersom vi tar hem maten så blev det ju utan planka men det kan nog bli gott för det.
Förövrigt så har (och ska) kvällen bestått av ganska seriöst pluggande, för att vara fredagskväll allafall. Lite historia, lite matte och så fysik(blä!) så jag känner mig lite nöjd faktiskt. Dock så var det faktiskt behövligt eftersom lördagen förhoppningsvis blir fullspäckad av skoj och söndagen alltid går alldeles för fort så då hinner man knappt sätta igång. och så har jag faktiskt tre prov nästa vecka, så då är det faktiskt OK att plugga på en fredagkväll. Annars är det big NO här hemma!
Nu ska jag äta min planka(eller "plasta" blev det visst såg jag nu när maten kommit hem) och njuta av den fredagkväll som det faktiskt är. Senare ikväll blir det chokladfondue och massa frukt, inte fel alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0