Rent rum, glass och musik

Att plugga hela dagen funkar inte även om man behöver det. Jag orkar inte vara så seriös. Idag har jag alla fall skrivit klart uppgiften som skulle vara klar till svenskan och städat rummet. Mycket mer har jag inte hunnit (orkat) göra. Nu ska vi snart äta kalops och sedan ska jag antingen baka den förtjänade pajen eller om jag är lat så blir det popcorn. Det känns som om det kommer bli popcornen...

Jag har kommit på att jag är alldeles för beroende av vissa specifika bloggar. Jag ljuger inte när jag säger att jag kollar visa bloggar tre gånger om dagen. Oftast har inget roligt hänt på nån av dem och jag vet inte om det är så himla mycket underhållning så jag försöker fundera ut varför jag läser dem jämt. Men jag kan inte riktigt komma på det, jag antar att det är för att jag inte har något bättre för mig.
Patetiskt.

Nu ska jag läsa några bloggar och sedan äta och plugga lite matte till logaritm(vad är det?)- provet på fredag.

L.


avgudar mig själv med en toffs mitt på huvudet-
det är nödlösningen när man inte har någon ork kvar att bry sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0