Månadens astro

              Skytten 23/11–21/12


Du har varit rastlös en lång period och har övervägt olika förändringar. Tyvärr botas inte den själsliga oron av en yttre förändring: du måste komma till insikter som har med dig själv att göra. Mycket handlar om att växa upp och ta ansvar. Oavsett ålder förblir många Skyttar längst inne ett litet barn som inte vill bli stor. När livet tvingar dig att axla en vuxen människas vardag blir du rastlös och olycklig






Aj då. Jag som senaste tiden förändrat min omgivning i form av flera ting. Min själsliga oro är alltså fortfarnde inte botad. Och så måste jag växa upp och börja ta ansvar. Det låter inte alls så lajbans.
Darn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0