Samtal.

Det senaste samtalet mellan mig och min kära mor.


Oj satt du här jag såg dig inte det var så mörkt jag tänkte gå in så satt du där på golvet men hjälp vad rädd jag blev.

* ...

– Brrr vad kallt det var här är det öppet eller varför är det så kallt eller oj herregud kära nån brrrr.

* ...

– Men jag tänkte duscha hur ska jag kunna göra det när det är så kallt och varför sitter du här inne på golvet och vad gör du och brrrrrr men lina fönstret är ju öppet och det är 20 minus ute

* Jag tänkte bada.

– Jaha men att det ska va så kallt och jag som tänkte duscha och brrrrr vad kallt det är åh. men då får jag ta med mig mina grejer och ta den andra duschen åh. brrrrrr handduken, duschcreme, brrrrrr.  sådär då ingenting glömt näe jag tror inte det va ta och stäng fönstret nu va brrrrrrr. hej hej natti natti puss puss

* Godnatt mamma.


Konstigt att man blir trött ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0