Lördagkväll

Jag blir lite ledsen. Jag tycker det är viktigt att man i en familj och som vänner pratar med varandra om man har problem eller mår dåligt. Men att veta om att någon inte mår bra och man vet att man inte kan göra något åt det. Veta att inget man gör kan få den här personen att må bättre. Det gör mig ledsen ändå in i hjärtat. Det gör verkligen ont.
Nu ska vi snart bädda ner våra gäster och jag ska renbädda min säng- så skön känsla med tvättmedelsdoftande lakan. Jag skojar inte när jag säger att jag sover allra bäst första natten efter att mina lakan blivit tvättade. Jag skulle ju kunna tvätta de varje dag men det skulle nog bli lite jobbigt i längden...:)
Hoppas att alla haft en trevlig lördag, det har jag definitivt."Med andra ord" är otroligt kul!! Jag har ont i magen efter allt skratt här på sunnanängsgatan 6 ikväll.
L.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

<3

2010-01-25 @ 20:36:12
Postat av: Lina

<3

2010-01-26 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0