Röda kinder och mys i soffan

En promenad i snön. Med en vän man inte träffat på ett tag. Att man kan bo så nära varann så att man nästan bor i samma hus men samtidigt kännas som om man levde i två olika världar. Knäppt. Att komma in från en vinterkväöspromenad kan vara lite av det mysigaste med vintern. Friskhet, kall-värmen och hälsokänslan. Även om den kanske inte håller i sig så länge i och med att man trycker i sig fyra chokladbollar när man kommer in. Ikväll tänkte jag typ sitta vid tv:n hela kvällen och försöka somna innan halv tolv vilket det blivit de senaste kvällarna. Vad hände med mina nya vanor jag skulle ruta in mitt liv i? Ja, de gick ganska käpprätt direkt. Men det är aldrig försent att ändra sig. Så nu återgår jag till tv:n och mina chokladbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0