Labbisarna får pannis på tågiset




Kära loggen.
Idag har jag och mina kära labbkompisar varit i linköping och lekt forskare. Det gick riktigt bra trots några små (okej gigantiskta) missar från mitt håll. Vi lärde oss mycket bra saker. Processen. Det är det viktiga.

Resultatet av dagens jobb: se nedan. För er som inte fattar att det är otroligt häftiga grejer ni tittar på. Synd om er. Det här handlar om livet in på minsta nivå. Finfint! Plasmider gillar vi. Och superkoiling, tjejer. Superkoiling.



Kommentarer
Postat av: Alice

aah du kom på det!!:) annars, mycket lyckad dag.

2010-09-15 @ 22:01:00
Postat av: lina

ja, du veeet! :P jag kom på det medan jag skrev det här faktiskt :) riktigt lyckad <3

2010-09-15 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0