Planer


Imorgon ska jag göra sånt som man går trycker på ett tag men som alltid skjuts upp. Fast det är lite så mitt liv ser ut just nu överhuvudtaget. Särskilt på skolfronten då såklart. När börjar skolan är bara min fråga?

Jag ska:
  • Lämna förgamla bibloteksböcker (och ev. om jag känner mig modig se hur stor skuld jag har)

  • Betala den förmodligen skitstora skulden

  • Låna nya böcker och få en ny skuld på bibblan om några veckor

  • Beställa klipptid

  • Boka körlektioner

  • Kolla på mitt gudbarn i skyltfönstret på Thornbergs

  • Köpa träningskort på träningshuset

  • Känna att jag glömt något viktigt men inte komma på vad det (that's how I work)

  • Köpa något


    En heldag på stan i vimmerby helt enkelt. Känner mig oerhört uppfylld.

Föresten vem är den lilla pricken som hänger i den gula skärmen där borta i en 250 meters-lina?
A, ja vet inte men jag säger bara: What happens in cypern stays in cypern...

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Zuzanna

tyckte att "köpa något" lät helt klart bäst! :)

2010-09-15 @ 23:04:12
URL: http://sidecide.blogg.se/
Postat av: lina

haha, men eller huuur! måste ju unna sig något också.. :)

2010-09-16 @ 07:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0