Not one heartbeat do I forget



Kommentarer
Postat av: Din favorit (hon heter typ Linnèa)

En kommentar ju!!!!!!! Jag såg också på Lost in Austen hehe. Busigt. Jag har inte gjort någonting idag. Alltså jag måste skärpa mig (det där skrev jag mest för mig själv du vet)

Vi ses hördu. Puss <3

2011-01-02 @ 22:13:41
Postat av: LINA

Haha, läsarkontakten är det bästa med att blogga!!!!!! Så himla bra serie. det dödar mig. Fatta fint det är när mr bingley och vad heter hon systern stod vid rosbusken. jag grät som till UP ungefär. Du, jag sov tre timmar mitt på dagen efter att du åkt så känn dig inte ensam. Seeees honeyyyyy<3

2011-01-02 @ 22:35:26
Postat av: Din favorit (hon heter typ Linnèa)

Haha menar det ;) känner att vi får kontakt genom våra bloggar. Ja men hej kärlek!!!! SÅ skämt på det.

Känns bra att inte vara ensam. Visste att du skulle förstå ju <3

2011-01-03 @ 01:29:05
Postat av: LINA

Det nya sättet att kommunicera, i kommentarsfältet. haha. Ja eller hur. klart jag förstår. din hjärna är min hjärna. mi casa es su casa :P <3 Men asså skämt på filmen "allt för in syster" heeeelt sjuuukt.

2011-01-03 @ 01:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0