21:a december!

Igår var mina fina vänner Lisa & Linnéa här. Vi hade mycket angenäma samtal men kom också in på saker som man egentligen inte kan fatta. Usch- vad lever vi i för värld?
Måste bara säga att ibland kan man inte trots att magkänslan säger att något gått dåligt så kan det ha gått bra ändå. Ja, det är biologiprovet jag snackar om. Och, ja jag fick MVG. Så gööööttttt!! Åh, vad skönt! Var ruskigt arg efter provet men nu känns det bra igen. För just nu är det Sunes jul som gäller och kanske lite glass snart. Love it! Funderade nyss på att baka någonting till vår klass imorn (nej, inte till klassen) men jag har kasserat den tanken för jag orkar inte. Det är behagligare att bara äta glass och leva i Sunes värld en stund. Rudolf är så söt!
Den 21:a december idag- helt sjukt vad december har gått fort iår. Jag blir lite rädd. Men ändå cosy med jul snart. Och i år blir det dubbelt upp för vår del. Molly kommer hem juldagen och tar med sig föräldrarna förhoppningsvis och då blir det att äta julmat och dela ut klappar på annandagen med. Inte illa det!
Kram på er!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0