Bara för att...

Okej, det här inlägget tillägnas alla människor utan liv som vill läsa om mitt underbara, händelserika liv. Puss på er!=)
Den 15:e december idag och på fredag om ett år fyller jag 18 år. Usch, mycket skrämmande- men samtidigt mycket skönt. Körkort och hela grejen är ju underbart. Måste förresten ta tag i det där med körandet och teorin i det där för vad jag har hört så kommer inte körkortet HELT av sig självt. Typiskt!
Allafall, nu är klockan alldeles för mycket och jag som skulle sova. Aj då. Men i kväll har jag varit mycket effektiv måste jag säga och det har varit biologi för hela slanten. Ingen dator förrän lite över tio nu ju. Men då var jag tvungen att gå in och se vad jag missat på Ansiktsboken. Det var oerhört mycket intressanta grejer, som vanligt.. not.
I kväll förutom att vara seriösare än vanligt har jag tagit ett härligt skumbad med lite julmusik för att komma i stämning till jul. Skönt! Det har även kommit vackra vita snöflingor som lagt sig på backen och det gillar vi!
Jag mår bra nu trots avgörande biologiprov imorn och inte liiite press på mig. Men snart är det lov och jag är omringad av glada och härliga människor både hemma och i skolan. Då kan man inte annat än att bli lycklig! Plus att tomten kommer snart och i år har jag varit snäll så jag kommer få många paket! :)
Kramar
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0