Huvudet, vad ska man ha det till?

Aj, aj, aj! Mitt huvud värker och jag måste göra massa grejer. Egentligen borde jag ta det lugnt. Men jag kan inte. Snart är det lov- då ska jag lära mig! Idag när snön lägger sig som en vacker matta över vår stad vill man bara vara barn igen och känna känslan av att rusa ut i snön och känslat av frihet man känner när man slänger sig i en snöhög. Det är klart, jag skulle ju kunna göra det, men hur kul är det att göra det själv? Ska bli den första att klona mig i världen så att jag slipper vara ensam resten av livet. Men då måste jag först fixa så att celldelningen kan börja. Sedan har jag en lina till. Kan vara bra om den ena går av. Oj, långsökt skämt.
Allafall, huvudet kan bara vara jobbigt ibland. Särskilt när det inte fattar sistauppgifter i biologin fast man egentligen kan det. Värdelöst! och så värker det. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0