Keep this fire burning

Tillbringat min eftermiddag i Mässhallarna. Vi kom dit strax efter fyra och kom hem strax efter nio. Fem timmar av kultur och allt vad det innebär. På Vimmerby kulturskola innebär det även kaos och skrikande, hysteriska människor vart man än tittar. Med det hör till- en del av dess charm så att säga. Mina småtjejer kickade ass där ute och jag blev så stolt! Drillen för oss gick också bra, kören gick bra och slutnumret blev också bra trots felsjungningar av vissa andrasopraner som t.e.x. mig själv. Summa summarum en mycket lyckad kväll full av eld och mystiska ting. Nu gäller slutet av Grey's Anatomy och sedan lite kemi- och biologiplugg sedan min sköna säng. Idag har jag haft marginalerna på min sida och såna dagar tycker vi om!
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0