När tröttheten tar över

Idag hade jag sovmorgon men trots det bestämde jag mig för att gå upp för att kolla på julkalendern och slappa lite på morgonen. Så jag satte klockan på tio över sju och satte på mig en kop te och tog en lång morgonfika till julkalendern och Vakna med the voice. Det var väldigt mysigt och jag önskar att alla mornar skulle vara lika härliga. Trots en mjuk uppsart på dagen och ingen stress som det brukar så har jag varit så fruktansvärt trött hela dagen. Som varje dag. Jag är jämt trött nuförtiden och jag gillar det inte. Jag vill ha ork och energi för att göra massa roliga grejer och känna mig pigg. Jag skulle göra vad som helst för att inte känna mig trött en dag. Vilken dag det skulle vara.
Nu har jag precis ätit en stor skål med riktigt varm Zuccini-soppa och kollat lite simpsons och snackat med Bäckhultarn. Imorn åker vi till västervik och tävlar hela helgen. Toppen! Särskilt när man känner att man helst vill vara hemma och bara sova och äta. Skulle egentligen behöva plugga. Genetiken ska börjas i god tid har jag bestämt mig för. Det måste nämligen bli ett MVG där, finns inget annat!
L.
Idag var det frost och mycket vackert när jag tittade ut genom fönstret
Idag var det frost ute när jag tittade ut genom fönstret- the winter is on its way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0