A whole living

Jag satt och sökte lite på nätet efter lite julklappstips (måste ha inspriration- älskar att köpa julklappar) och så kom jag in på en sida som hette wholeliving.com tror jag det var och den handlade om hälsokurer av alla dess slag och vad man ska göra för att må bra här i livet. Jag tycker att det är underbart att unna mig saker- både ätbara saker såklart men också "själsliga" och kroppsliga saker. Sen jag började på yogan t.e.x har jag känt att jag mår mycket bättre och jag har mognat på något sätt som människa. Det är sådana saker jag älskar- att prova på saker för att kunna bygga upp något mer, en framtid & ett jag så att säga. Det är sådan jag vill vara, en person som unnar sin kropp och sina andliga och sprituella förmågor en stimulans. Oj vad fint det blev. Amen =)
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0