What we are is the result of what we have thought

Hur kul kommer det här att bli frågade jag mig själv sekunden då den här bloggen skapades. Och framförallt vem kommer vilja läsa om det jag skriver. Men egentligen, anledningen till att jag tillslut skapade en blogg var inte för att underhålla någon annan, utan för att ha någonstans att samla tankarna, någonstans där inget behöver döjlas utan man kan vara bara sig själv och det räcker gott och väl. Jag har, som kanske varenda tonåring här i världen, så mycket tankar som behöver få ha ett ställe att spinna loss och verkligen gå på djupet med allt som händer oss. Jag är inte så duktig på att skriva men jag är duktig på att "övertänka" och överanalysera allt och nu har jag någonstans att göra det. Så slipper mina älskade vänner slippa höra om ointressanta grejer man ibland tänker på. För det gör vi ju alla, tänker, även om man undrar vad vissa människor tänker med...
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0