Fast i ett beroende

Okej. Nu är det bevisat. Varken mina föräldrars förmaningar eller min kontokorts-räkning har tidigare fått mig att inse detta men nu är det ett tydligt och oundvikligt faktum. Jag är shoppingberoende och tecknena är väldigt tydliga. Jag mår sådär extrem-fantastiskt-psykopat-bra när jag vet att jag har någonting nytt som är alldeles mitt i en fin liten kasse i min hand, jag har lite för lite pengar på mitt kontokort, min garderob är överfull och mitt smyckeskrin är överbelastat.

Den här sommaren har varit extrem när det gäller detta men what the heck, om man handlar under sommarlovet är inte det lite som detdär med att kalorierna inte räknas om ingen ser att man intar dem?  Vi säger det.

Allafall så eftersom mitt minne är ganska dåligt så skulle jag ikväll kolla lite på vad jag egentligen har investerat i den här sommaren och resultatet blev lite smått chockerande..

Väst-tunika-grej, Erikshjälpen
Jeansjacka, Erikshjäklpen (129 kr!!)
Ful-fin nättröja, Erikshjälpen
Sammetstunika, Erikshjälpen

Träningslinne, Erikshjälpen
Beige tunika, Cubus
Lila långklänning, La Redoute
Blå tröja, Erikshjälpen
Svart byxdress, H&M
Mönstrade byxor, Monki
Jeansbyxor, Weekday
Shorts, Monki
Tights, Gina Tricot
Blått linne, Monki
Konstiga byxor, Monki
Blilliga strumbyxor, Monki

Smycken, H&M, marknadsstånd Malmö, Sovenirbutik copenhagen,Cubus
Bikini H&M
Baddräkt, La redoute

Ursäkta för de otroligt oinspirerande bilderna men mitt hår var inte sammarbetsvilligt idag så jag ville inte utsätta er för en exposement(?) of myself in this shape, så golvet och garderobsdörren fick duga.

Och eftersom minnet inte alltid är med mig så har jag säkert missat något också.
Deprimerande, men samtidigt så otroligt häääääääääääääärliiiiiiiiiiigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0