NV08a

Jag vet att jag låter störd men jag saknar skolan.
jag saknar att ha hela det fina gänget samlat och chilla runt i skolan och oftast även på lektionerna med.
jag har dock lite glömt bort hur det här med skolan fungerar. Och så har jag glömt bort hur trött man känner sig när man sitter på en 90 minuters fysiklektion en måndagmorgon.
jag har dock goda vibbar inför hösten- vi börjar ju trean för tusan och det känns riktigt gött.

ville bara säga det att jag saknar er guys och hoppas att ni har det bra där ni befinner er :) Puss på er<3




en fin kväll i Kina :)


Kommentarer
Postat av: fannsan

saknar dig med ju! men snart ses vi alla igen ;)

2010-08-12 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0