Summary

Min måndagkväll spenderade jag i en zigenarhusvagn på Domaregatan med två människor som gör mig så otroligt lycklig och varm inombords. Det var en otroligt bra kväll och jag måste bara säga att jag älskar er tjejer så otroligt mycket för att ni alltid säger som det är även om man inte vill höra det.. Jag skänker också i denna stund en liten tanke till världens bästa vän som befinner sig lite för långt bort just nu. Tack för att du finns, Allan!


jag måste också påpeka att ett bra sätt att börja en dag på är att någon man tycker galet mycket om hoppar i ens säng tills man vaknar. Tack för att du känner mig så väl Kirsten..

jag känner mig väldigt kärleksfull i denna varma augustikväll. All you need is love, that's sooo true.

imorgon är det jobb som gäller och sedan bus med min favoritunge.

det går bra nu.

hej.

Kommentarer
Postat av: Blondeyyyy

<3 <3

2010-08-12 @ 23:13:59
Postat av: Talllleeyy

<3 <3

2010-08-13 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0