Linas cokebottom

Jag har bakat kola och jag är väldigt seeeeeeg, men gó. Jag var tvungen skingra tankarna en aning. Jag tror att jag kommer bli en sådan kvinna som hetslagar massa mat och städar hela huset i panik i framtiden. Bara för att slippa tänka på det som kommer.
(OBS! Rubriken är sjukt tråkig men jag skrattade åt den- det säger lite vilket humör jag är på.)
Dock är jag glad i skolan. Det finns så fina människor som man ibland glömmer finns där. Ni är så fina mina vänner. Chilliga stunder, med återblickar på mellanstadietiden, och samtal med fina Chanco. Vänner är bra att ha, i alla former. Tack för att ni kommer få mig orka en termin till och göra den till den allra bästa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du ät vännen min!! :)

2010-12-27 @ 11:55:55
URL: http://lovisahemmingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0