OS-drömmen

NU ÄR DET ANJA PÄRSSON PÅ TV:N, PAPPA! NUUUU!
Alltså, ofta jag har blivit värsta sportnörden! Jag har kommit på mig själv med att vara uppriktigt intresserad av händelserna där borta i Vancouver och bli supernervös när det är några svenskar med. Och jag blir så innerligt lycklig när jag ser bilderna på de glada idrottarna, tränarna (Wolfgang-nånting, Ferrys tränare var ju urgullig) och familjerna. När man ser hur det tåras i ögonen på de och tänker på vad som måste gå runt i deras huvud så får man nästan lite rysningar. Jag tror inte man ens kan inbilla sig hur det känns att stå där som OS-medaljör men jag har fortfarande inte gett upp drömmen att få känna på det, en vacker dag. Men jag hoppas inte att det blir curling för det kan ju vara det tråkigaste jag någonsin har kollat på...
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0