Physics

Idag var dagen då jag inte pluggade fysik. Det skulle jag tycka låter som en väldigt trevligt dag men grejen är ju då den: Jag BORDE plugga fysik och jag kommer dö i veckan. Det känns inte så bra. Men nu pratar jag med Bäckhultskan och tiden går strax över 59 minuters tid. Lite trevligt, är det allt- allafall bättre än att plugga fysse. Känn piken!;)
Nu ska jag begrava mig i mina tankar och sedan ska jag dämpa min ångest med lite chips tror jag men just nu mår jag ganska bra men så fort jag stänger av datorn och ensamheten gnager sig in så kommer känslan sig påsmygande. Jag tycker inte om mörkret, det gör mitt sinne på gränsen för mörkt för min smak...
Den här veckan kan gå och lägga sig!
Plutt,
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0