Planer och tveksamheter

Sitter och försöker knåpa ihop en liten skidsemester på sportlovet men jag undrar lite hur det går. Jag håller tummarna för en reskompis men man vet ju aldrig hur det kan bli. Jag kanske endar up här hemma i slutet av lovet när jag trodde att jag skulle susa ner för en härligt snötäckt vinterlandskap. Men hoppas det gör man ju.
Just nu är mitt sinne lite mörkt så om jag skriver fler inlägg har jag en känsla av att det kommer att smitta av sig lite. Så nu ska jag sluta för ingen vill läsa om en alldeles för trött och störd människa, och jag känner att den kategorin passa in lite för bra på mig just nu.

Får bli en liten vinterbild på världens finaste Molly som avslutning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0