Sportis

Ibland har man veckor då man känner att man har så mycket man borde göra och så mycket olika grejer att ta tag i . Nästa vecka är lite en sådan vecka, fast rena motsatsen. Jag har massor skoj planerat och kommer knappt att hinna sova i min egen säng mer än nån natt. Men konstigt nog så känns det inte så tungt, jag förstår inte det? ^^. Det ska bli en så härlig vecka att morgondagen kommer att kännas smärtsamt lång och ovärd. Fast så fort klockan slår 16:18 (hoppas såklart på att jag slipper bli en såndär bitter människa som klagar på att tågen aldrig kommer i tid) så sjunker jag ner i ett kustpilensäte med min iPod och drömmer mig bort. Tar eventuellt med mig min lilla MacBook och kollar någon kass film. Om allt går som det ska, vilket jag verkligen hoppas att det gör, så stannar jag på Centralstationen i Huvudstaden 19:44. Sedan så spenderar jag helgen med kusinen och hennes familj och kanske även kan bli lite shopping på det.
Resten av veckan består av V-vik-resa, SKIDRESA(!) och även lite jobb. Sedan börjar skolan igen och lovet har runnit iväg på ungefär samma tid som en biologilektion ibland kan kännas. Lustigt det där med tid, egentligen. Men att tänka för mycket på det kan nog faktiskt göra en mer galen än vad man faktiskt är så jag tror att jag låter bli det.
Jag kände att ett ordspråk-lite för uttjatat, men ändå så väl värt att tänka på- skulle vara på sin plats här
Carpe diem
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0