Trötter

Dagarna går så otroligt fort nuförtiden. När jag läste storbloggaren riberths inlägg häromdagen insåg jag att våra dagar faktiskt inte är så långa egentligen. Som hon skrev och som hon räknat ut så har vi endast ca en timme på dagen där vi ska hinna allt sådant som vi tycker är kul och som vi gör bara för att vi vill det. Det är ganska sjukt egentligen. Men om dagar är som denna då man under de flesta av de ca 300 minuterna då man är i skolan har 6 st sköna tjejer att umgås med så spelar det egentligen ingen roll att man inte har världens mesta fritid. Och imorgon blir en otroligt skön dag måste jag bara påpeka. Den optimala klassen!
Sedan jag kom hem från skolan har jag verkligen inte lyft en fena. Jag dumpade ner mig med mellis i min sköna soffa med datorn och där har jag stannat. Så det där med att göra sådant vi tycker är mysigt/roligt bara en timma per dag stämmer egentligen inte. Allafall inte om man inte orkar vara så seriös hela tiden och sätta sig ner och plugga fast man kanske borde. Nu ska jag nog slumra till en liten stund, ögonen börjar bli lite svåra att hålla öppna.
Var inne på Hemtex med mamma häromdagen och köpte en ny mysig bomullsfilt. Nu går jag ingenstans här hemma utan den. Det är ju förhimla kallt här, alltså. Nu blir det nog att sova middag- innan middagen- tror jag
& så ses vi när vi ses!
Kramar
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0