9 to 5

Alltså- ska man inte få ta det lite lugnt utan att få lite dåligt samvete och ligga efter? Nej, inte om man går natur då är meningen att man inte ska ha något annat liv utanför skolan. Och det är ingen annan som har valt åt mig och jag visste innan att det skulle blir tufft och ingen slapparlinje precis men jag menar: man kan väl få ha några dåliga veckor och bara få sova om man känner för det. Och äta. Mycket. Särskilt glass som fungerar som en god vän i många svåra lägen. Jag orkar inte plugga. That's just the fact. Då kan man väl inte tvinga sin kropp till att jobba när ögonen sakta blir tyngre och tyngre och kroppen hänger mer och mer för varje litet protein man läser om. Då vill man bara gå och sätta sig på toan och exkremetera. Eller nåt sånt. Hoppas ingen tar det bokstavligen för då kanske jag skulle framstå som en äcklig person- och det är jag VERKLIGEN inte... Usch och nu är jag trött och ska läsa lite om Harry Potter, och jag älskar att jag har sovmorgon imorgon och att Linnéa hälsar på på fredag och förgyller min förmiddag.
Idag var det klädmöte på drillen- jag gick dit med en kavaj, en kjol och ett par stövlar och gick därifrån med precis samma. Mycket värt. Fast ändå kul, på något lustigt och skruvat sätt. Konstigt att man är så pass olika människor när man är på ett ställe mot när man är på ett annat. Drillhumorn är nog en slags humor i sig, som inte alla förstår sig på, endast de väl utvalda och jag nämner inga namn... :)
Kram på oss, alla trötta men erfarna kvinnor

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kära kusin! Ramlade just in på din fina blogg och hittade dessutom lite bilder på Molly :-) Kul att jag nu har en ny blogg att följa!!



Många kramar Jenny (ps Molly undrar hela tiden var du är!!)

2010-01-16 @ 21:47:13
Postat av: Lina

Heej! vad kul att du hittat hit! Nu är det er tur härnäst!



Ni får sätta henne på tåget snart- jag lovar att möta upp henne på stationen, men bytet i Lkpg klarar hon nog själv, tror jag...



Har ni haft din fest än? I så fall, var presenten rätt? :)

Kramar Lina

2010-01-17 @ 12:04:36
Postat av: Jenny

Toppen att du möter henne vid tåget. Bytet blir säkert inga problem :-)

Ja, som du redan vet var presenten toppen, men det krävs övning! Hoppas vi kan öva ihop!

Stor kram kusinen

2010-01-19 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0