I'm doomed

Jag har nog aldrig pluggat såhär dåligt inför ett prov. Fysik är inte precis min starka sida och pga det borde jag då kanske ha pluggat lite mer än vad jag brukar. Men, så blev det inte och imorgon är provet. Men, på något sätt så känns det inte så viktigt utan jag går till aulan imorgon med min lilla chokladkaka och min miniräknare och gör så många frågor som jag kan och går därifrån nöjd med de jag klarat. Förhoppningsvis.

Ikväll har jag unnat mig lite fritid fast jag som sagt inte borde men det har varit väldigt skönt. Med ett varmt bad, salta pinnar, ELLE och några ljus så var mysfaktorn skapligt hög, som ni förstår. Nu kollar jag lite Desperate Houswives (ja, jag har gått i fällan igen och börjat om på alla säsongerna) och längtar tills den tid då solens strålar värmer upp vår jord och fåglarna börjar sjunga igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0