Lördag

Helg, helg helg. Skönt skönt skönt! Efter en sån här vecka så är helgen ännu mer uppskattad och den här helgen ska jag verkligen ta vara på att vara ledig. Jag har lätt att bara slänga mig ner i soffan på fredagkvällen och fastna där till söndagskvällen då jag inser att allvaret börjar igen och får dåligt samvete för att jag inte gjort något. Nu ska det bli förändring! Idag vaknade jag lite tidigare än vad jag brukar vilket känns som en bra början. Sedan fortsatte det med firande av min far, med sina idag fyllda 57 år. Stort grattis till honom! Det blev ingen klassisk frukost-på-sängen morgon men en mysig sådan ändå. Ikväll blir det lite mer firande med "tjocka släkten" dvs moster, morbror och mormor. Jag hoppades på att få se min storkusin med familj också men får nog vänta tills fram i februari på det. Saknar er!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska det bli 57-års-kalas så det ryker om det!
Ta nu vara på er helg och er ledighet! :)
Kramar Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0