Noll

Jag sitter här hemma vid köksbordet där jag nu suttit sen jag kom hem från skolan. Idag skulle vara dagen då allt vände och jag blev motiverad att börja plugga i tid. Hur bra gick det då? Ja, ungefär såhär bra så att jag suttit och ätit mellanmål i två timmar för att jag inte ville ta tag i det. Ätit mellis och kollat sista avsnitten i DH säsong 2- skapligt innehållsrikt liv de lever de där hemmafruarna. Fast för ett tag här ville jag byta plats med några av de. Här händer inte så mycket att varken hurra eller gråta för. Det står rätt still här i Vimmerby och skolan är ganska liksidig. En dag som upprepar sig sju gånger sedan sover vi ut och träffar våra fina vänner och lever på riktigt i två dagar sedan samma gamla visa igen. Usch, lite deppigt är det men snart vänder det. Det känns faktiskt att det börjar bli lite ljusare.
Jag har, och jag berättar det här för att stilla allas intresse om mitt liv, börjat läsa HP 6:an igen och det är sjukt vad man glömmer bort. Han är lite gullig, lille Harry. Jag måste bara berätta att Linnéa och jag hittade några mycket roliga filmer om HP på nätet, jag höll på att gå under ett tag där. Och huset ska vara rött- inte gult jag får panik!!! :)
Expecto Patronum (fungerar bäst om du slänger med armarna som en utvecklingstörd person)
L.

Kommentarer
Postat av: Lelle

Hahahahahahahaha

Det är nästan så att jag dör.

Och HP. Så himla söt.

2010-01-11 @ 20:16:38
Postat av: Linne

jah.. (observera tonfallet = pinsam tystnad) :)

Gorgeous is he! And good at spells and swors..hahahaa Voldemorts nipple..

2010-01-11 @ 22:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0