She's not me

Hej bloggis!
Okej, nu har jag haft ett oerhört intelligent och genomtänkt telefonsamtal med Linnéa.Ett samtal i veckan ungefär och då ses man ändå emellan. Då undrar ni kanske om man har något att snacka om under dessa samtal och svaret är ungefär: nja- men det är ganska angenämt ändå. :) Blir tydligen ingen myskväll imorgon med tjejerna i klassen men hoppas kunna ragga upp någon att hitta på något med för jag orkar inte med en till hemmakväll med min familj. Det är trevligt och så men ni vet, det blir lite ensidigt efter ett tag.
Alltid detsamma: rejäl middag, let's dance, godis, popcorn m.m. Inte varken mer eller mindre än det men egentligen ska man väl inte klaga. På lördag blir det allafall drillgänget (typ alla) och lite middag och snack med dem. Mycket trevligt!
Nu ska jag jobba lite på min humor, den är lite torr ibland (läs alltid).
L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0